ارائه اطلاعات آماري نقاط جمعيتي
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C)
خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي (G۲G)
خدمت به كسب و كار(G2B)
شرح خدمت
با اتصال اقلام اطلاعات توصيفي نتايج سرشماري سال ۱۳۹۵ به لايه هاي اطلاعات مكاني نقاط جمعيتي (شهرها و آباديها)، اطلاعات آماري نقاط جمعيتي بصورت اتصال يافته به لايه هاي اطلاعات مكاني قابل به منظور انجام تجزيه و تحليل مكاني جمعيت قابل ارائه است.
مدارک مورد نیاز
تصوير درخواست كتبي خدمت گيرنده كه در سامانه بارگذاري مي گردد.
متوسط مدت زمان ارائه خدمت
جهت بهنگام سازي سالانه و جهت ارائه نقشه درخواستي به كاربران حداكثر سه روز كاري.
ساعات ارائه خدمت
آنلاين از طريق سامانه
تعداد مراجعه حضوری
-
هزينه هاي ارايه خدمت (ريال) به خدمت گيرندگان
نقشه روستايي براي هر كيلومتر مربع ۱۰۰ريال.
قوانين و مقررات
دستور العمل هاي مركز آمار ايران، سازمان نقشه برداري كشور و معاونت فني سازمان برنامه و بودجه كشور.
استعلام (فرآيندهاي مشترك بين دستگاهي)
نیاز به استعلام خاصی ندارد.
پاسخ به سوالات متداول
۱.نقشه بلوكه شهري و آباديهاي داراي نقشه بلوكه را چگونه مي توان تهيه نمود؟ آخرين نقشه بلوكه شهري و آباديهاي داراي نقشه بلوكه براساس نتايج تفضيلي سرشماري عمومي نفوس و مسكن ۱۳۹۵ در اختيار معاونت آمار و اطلاعات سازمان مديريت و برنامه ريزي قرار دارد كه براي نياز كاربران و با ارائه درخواست مكتوب پس از تاييد سازمان در اختيار متقاضيان قرار خواهد گرفت. .
۲. مقياس نقشه هاي موجود در سازمان مديريت و برنامه ريزي استان چگونه است ؟ نقشه هاي شهري و آباديهاي داراي نقشه بلوكه در مقياس ۱:۲۰۰۰ نقشه هاي روستايي در مقياس ۱:۵۰۰۰۰ موجود مي باشد.
۳. آيا نقشه هاي موجود در محيط GIS قابل استفاده هستند؟ بله – لايه هاي اطلاعاتي در قالب shapefile كه اطلاعات سرشماري نيز به آن الحاق شده است در محيط GIS قابل استفاده و بهره برداري مي باشند.
نحوه دسترسي به خدمت
مراجعه حضوري در صورت نياز به پلات فيزيكي نقشه بنا به درخواست خدمت گيرنده
مسئول اصلي ارائه خدمت
مراحل گردش كار
۱-درخواست كتبي خدمت از طرف دستگاههاي اجرايي،دانشگاهها، مهندسين مشاورو... به سازمان.
۲-ارجاع درخواست به گروه نقشه و GIS.
۳-مراجعه متقاضي نقشه به گروه و تعيين محدوده كار و در صورت لزوم اعلام وپرداخت هزينه ارائه خدمت توسط متقاضي.
۴- پرداخت هزينه در صورت نياز.
۵-آماده سازي و برش نقشه هاي در محدوده مورد نظر متقاضي خدمت.
۶-تاييد مدير.
۷- ارائه خدمت در قالب لوح فشرده، پلات نسخه سخت بصورت پلات و پرينت ويا كپي بروي فلش مموري در صورت نياز.
|