دوشنبه ١٢ آذر ١٤٠٣
راهبري و نظارت بر ميز خدمت دستگاه هاي اجرايي استان

راهبري و نظارت بر ميز خدمت دستگاههاي اجرايي استان

نوع خدمت

خدمت به ديگر دستگاههاي دولتي (G۲G)

شرح خدمت

راهبري دستگاه هاي اجرايي در ضمينه استقرار ميز خدمت شامل تدوين و ابلاغ دستورالعمل ها، راهنمايي و آموزش دستگاه ها، ارزيابي روند استقرار ميز خدمت.

مدارک مورد نیاز

ندارد.

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

يك ماه بازرسي از كليه ميز خدمت هاي الكترونيك و غير الكترونيك مستقر در دستگاه ها سطح استان و شهرستان

ساعات ارائه خدمت

ساعات اداری

تعداد بار مراجعه حضوری

-

هزينه هاي ارايه خدمت (ريال) به خدمت گيرندگان

رایگان

قوانين و مقررات

بخشنامه رئيس جمهور به شماره ۲۴۴۵۲ مورخ ۹۷/۰۳/۰۱
دستورالعمل ميز خدمت
ماده ۱۷ تصويب نامه حقوق شهروندي شوراي عالي اداري به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۹۵/۱۲/۲۸
دستورالعمل روش استقرار ميز خدمت حضوري
دستورالعمل مميزي استقرار ميز خدمت و ارزيابي اجراي دستورالعمل آن

استعلام (فرآيندهاي مشترك بين دستگاهي)

نیاز به استعلام خاصی ندارد.

پاسخ به سوالات متداول

دانلود فایل پاسخ به سوالات

درخواست خدمت

ماهیت خدمت غیرالکترونیکی است

مسئول اصلي ارائه خدمت

نمودار مراحل دريافت خدمت

مراحل گردش كار

۱-ارسال بخشنامه ها و مصوبات دستگاه هاي مرجع در خصوص استقرار ميز خدمت در دستگاه ها به كليه دستگاه هاي اجرايي استان
۲-پاسخ گويي به استعلامات دستگاهها در خصوص نحوه اجراي مصوبات و بخشنامه هاي استقرار ميز خدمت حضوري و الكترونيك
۳- بازرسي ميز خدمت حضوري و الكترونيك دستگاهاي اجرايي به صورت موردي و سالانه
۴- تهيه گزارش بازرسي هاي انجام شده
۵- ارايه گزارش نتايج بازرسي ها به دستگاه هاي اجرايي
۶- ارايه گزارش نتايج بازرسي ها در شوراي راهبري توسعه مديريت استان
۷-ارايه گزارش نتايج بازرسي ها به سازمان اداري و استخدامي كشور

منو اصلی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 1467
 بازدید امروز : 448
 کل بازدید : 2416939
 بازدیدکنندگان آنلاين : 2
 زمان بازدید : 0/4219

 

تمامي حقوق اين سايت متعلق به سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اردبیل بوده و استفاده از  مطالب آن با ذكر منبع بلامانع است.