سه شنبه ٢٩ اسفند ١٤٠٢
تشخيص صلاحيت و رتبه بندي عوامل نظام فني اجرايي

تشخيص صلاحيت و رتبه بندي عوامل نظام فني اجرايي در استان

نوع خدمت

خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي (G۲G)
خدمت به كسب و كار (G۲B)

شرح خدمت

تشخيص صلاحيت و رتبه بندي عوامل فني و اجرايي شامل مشاوران و پيمانكاران مشمول نظام فني و اجرايي، صدور گواهينامه هاي تشخيص صلاحيت،رتبه بندي، استعلام، كنترل ظرفيت.

مدارک مورد نیاز

۱- تكميل فرم ثبت نام شامل: • مشخصات مدير عامل(شامل نام و نام خانوادگي) • مشخصات شركت(شامل شناسه ملي شركت، نام كامل ثبتي شركت، شماره ثبت، نام اختصاري، محل ثبت، تاريخ تاسيس، كد اقتصادي و ...) • مشخصات محل شركت(شامل كشور/استان/شهر، آخرين آدرس ثبتي، دفتر مركزي، كدپستي، تلفن همراه مدير عامل، نمابر و ...) • فايل اسكن شده صفحه اول اساسنامه شركت ۲- تعهد نامه منع مداخله كاركنان دولت و مشمول نبودن ممنوعيت مقرر در اصل ۱۴۱ قانون اساسي و شاغل بودن كاركنان تمام وقت شركت متقاضي گواهينامه در همان شركت ۳- مشخصات سهامداران شركت(شامل نام و نام خانوادگي، نام پدر، درصد و نوع سهام، مدارج تحصيلي، سوابق كاري و ...) ۴- مشخصات اعضاي هيئت مديره(شامل نام و نام خانوادگي، نام پدر، كد ملي، سمت، مدارج تحصيلي و سوابق كاري) ۵- اطلاعات مربوط به گواهينامه قبل از ساجات(شامل محل صدور گواهينامه قبلي، نام و نام خانوادگي مقام صادر كننده گواهينامه، تاريخ صدور و اعتبار گواهينامه قبلي، فرست رشته ها و ...) در صورت وجود. ۶- جهت اخذ رتبه تقاضاي رتبه بندي در سربرگ شركت با شماره تلفن و آدرس شركت مي بايستي با آخرين آدرس طبق روزنامه برابر باشد. ۷- مشخصات پرسنل امتيازآور(شامل نام و نام خانوادگي، نام پدر، كد ملي، رشته، مدارج تحصيلي و سوابق كاري) ۸- اطلاعات مربوط به تجربه كاري پيمانكار(شامل پروژه هاي انجام شده(نوع پيمان، موضوع پيمان، شماره قرارداد، تاريخ انعقاد قرارداد، نام كارفرما و ..)، درصد رشته هاي استفاده شده در هر قرارداد، جمع حق بيمه ماهانه پرداختي(و يا رسيد دريافت ليست تامين اجتماعي) در ۳۶ ماه اخير) ۹- اطلاعات مربوط به اظهارنامه مالياتي شركت(شامل موجودي نقدي، سرمايه گذاري كوتاه مدت، سفارشات و پيش پرداخت ها، دارائي هاي ثابت مشهود، درآمد ناخالص پيمانكاري، خالص گردش مالي، خالص دارايي هاي جاري و ...)

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

بستگي به مدت زمان تكميل نمودن مدارك توسط شركت متقاضي دارد. در صورت كامل بودن همه مدارك حداكثر ظرف مدت ۲۰ روز گواهينامه صادر مي گردد.

ساعات ارائه خدمت

آنلاين از طريق سامانه

تعداد مراجعه حضوری

ندارد

هزينه هاي ارايه خدمت (ريال) به خدمت گيرندگان

به استناد جدول شماره ۱۶ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۸
پرداخت از طريق درگاه بانك ملي سامانه ساجات
تخصيص پايه ۱ مشاوران ۶/۰۰۰/۰۰۰ ريال
تخصص پايه ۲ مشاوران ۴/۵۰۰/۰۰۰ ريال
تخصص پايه ۳ مشاوران ۳/۰۰۰/۰۰۰ ريال
رشته پايه ۱ پيمانكاران ۱۰/۵۰۰/۰۰۰ ريال
رشته پايه ۲ پيمانكاران ۹/۰۰۰/۰۰۰ ريال
رشته پايه ۳ پيمانكاران ۶/۰۰۰/۰۰۰ ريال
رشته پايه ۴ پيمانكاران ۴/۵۰۰/۰۰۰ ريال
رشته پايه ۵ پيمانكاران ۳/۰۰۰/۰۰۰ ريال
رشته رتبه ۱ ، ۲ و ۳ انفورماتيكي ۱/۵۰۰/۰۰۰ ريال

 

رشته رتبه ۴ ، ۵ و ۶ انفورماتيكي ۱/۰۰۰/۰۰۰ ريال

قوانين و مقررات

۱-شركت در سازمان ثبت شركت ها به ثبت رسيده باشد.(جهت اخذ رتبه ،نخستين قدم ثبت يك شركت است) ۲-شركت واجد شرايط و امتيازات لازم براي تعيين صلاحيت در رتبه مورد نظر طبق ضوابط و دستورالعمل هاي لازم باشد. ۳-شركت محروميت يا ممنوعيتي براي انجام كارهاي مربوطه نداشته باشد(عدم سوءپيشينه حرفه اي) ۴-هيچكدام از مديران شركت نبايد كارمند دولت باشند. ۵-سابقه كار مفيد و مرتبط مدير عامل و اعضاء هيات مديره موظف بر اساس جداول ۱-۷ آيين نامه ضروري مي باشد.

استعلام (فرآيندهاي مشترك بين دستگاهي)

دانلود جدول استعلامات خدمت

نحوه دسترسي به خدمت

مسئول اصلي ارائه خدمت

نمودار مراحل دريافت خدمت

مراحل گردش كار

۱) درخواست نام كاربري و گذر واژه براي بارگذاري مستندات جهت تشخيص صلاحيت شركتهاي مشاوره وپيمانكاري در سامانه ساجات

۲) ورود اطلاعات و بارگذاري مستندات در سامانه و ارسال نهايي به سازمان در سامانه ساجات

۳) ورود پرونده به كارتابل توزيع سازمان

۴) بررسي كارشناسي پرونده توسط كارشناسان سازمان در استان

۵) در صورت وجود نقايص، پرونده به متقاضي عودت داده مي شود و در غير اينصورت پس از تاييد كارشناس، وارد كارتابل تاييد دوم مي شود.

۶) در كارتابل تاييد دوم پرونده توسط رئيس گروه امور مشاوران و پيمانكاران مورد بررسي قرار مي گيرد، در صورت وجود نقايص جهت كارشناسي مجدد به كارشناس برگشت داده مي شود، و در صورت تاييد وارد كارتابل تاييد سوم مي شود.

۷) در كارتابل سوم پرونده توسط مدير امور فني و اجرايي استان مورد بررسي مجدد قرار گرفته و در صورت تاييد ايشان وارد كارتابل تاييد چهارم مي شود .

۸) در كارتابل چهارم رئيس سازمان پرونده ها را بررسي و در صورت تاييد به كارتابل امور نظام و فني اجرايي سازمان برنامه و بودجه كشور ارسال مي گردد.

۹)پرونده ها در امور نظام فني و اجرايي سازمان برنامه و بودجه كشور پس از بررسي، در صورت تاييد بر روي سامانه جامع اطلاع رساني(ساجار) قرار خواهد گرفت و در صورت نقص به استان عودت داده مي شود.

 

منو اصلی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 2679
 بازدید امروز : 632
 کل بازدید : 2192970
 بازدیدکنندگان آنلاين : 28
 زمان بازدید : 0/4531

 

تمامي حقوق اين سايت متعلق به سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اردبیل بوده و استفاده از  مطالب آن با ذكر منبع بلامانع است.