سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معرفی 3 دستگاه پیشرو در میز خدمت


  چاپ        ارسال به دوست

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل خبر داد:

معرفی 3 دستگاه پیشرو در میز خدمت

 معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: سه دستگاه شامل راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندارد در یک ماه اخیر موفق ترین مجموعه اجرایی در راه اندازی میز خدمت در استان اردبیل بودند.

به گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، سیدکریم عبادی اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ریاست جمهوری که در اول خرداد ماه ابلاغ شده بود ما موظف به راه اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی در دستگاههای اجرایی بودیم که از ابتدای تیرماه این کار پیاده شده و در اکثر دستگاهها ارباب رجوع خدمات خود را از طریق میز خدمت به صورت مستقیم دریافت می کند.

وی خاطرنشان کرد: این کار با هدف جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع در بدو ورود به دستگاه اجرایی انجام شده که سعی می شود از ارتباط غیر اصولی و گاه مفسده آمیز که نارضایتی ارباب رجوع را نیز به دنبال دارد در قالب این طرح جلوگیری شده و روح حقوق شهروندی به شکل مناسب مراعات شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: در قالب میز خدمت در دستگاههای اجرایی خدمات مستقیم به مردم ارائه شده که البته این خدمات در دستگاههای اجرایی در دو بخش شامل بخش حضوری در حال انجام است اما امکان برقراری ارتباط الکترونیکی مهیا نیست که در آینده در این زمینه نیز اقدامات و برنامه ریزی ها انجام خواهد شد.

عبادی از ارائه خدمات در قالب میز خدمت در طبقه همکف و دسترس خبر داد و افزود: قرار شده متصدیان و افراد آشنا به قوانین و مقررات در این باجه ها حضور پیدا کرده تا مراحل مختلف کار را برای ارباب رجوع به انجام برساند.

وی در مورد خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی برای مراجعین تصریح کرد: قرار است امکانات و شرایط به گونه ای مهیا شود تا بدون مراجعه حضوری و از طریق پورتال دستگاهها خدمات به شکل الکترونیکی ارائه شده که در این باب قرار شده جلسات آموزشی و توجیهی نیز برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با یادآوری اینکه با تشکیل جلسه شورای راهبری توسعه با حضور استاندار اردبیل نقاط ضعف و قوت میز خدمت و راهکارهای تقویت آن مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: تیم بازرسی با مشارکت استانداری شکل گرفته تا بازدید میدانی از دستگاههای اجرایی در حوزه میز خدمت انجام شود چرا که معتقدیم میز خدمت خط مقدم ارائه خدمات کیفی برای دستگاههای اجرایی است که مسئولیت اجرا و آموزش آن بر عهده مدیران دستگاههاست و ناظر امر نیز استانداران و سازمان اداری و استخدامی کشور است.


١١:٤٩ - دوشنبه ١ مرداد ١٣٩٧    /    شماره : ٨١٩    /    تعداد نمایش : ٥٨٢


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




منو اصلی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 832850
 بازدید امروز : 648
 کل بازدید : 2214858
 بازدیدکنندگان آنلاين : 2
 زمان بازدید : 0/4687

 

تمامي حقوق اين سايت متعلق به سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اردبیل بوده و استفاده از  مطالب آن با ذكر منبع بلامانع است.