معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اردبیل از تهیه و تدوین گزارش تحلیلی برنامه ارزیابی عملکرد 52 دستگاه اجرایی استان اردبیل خبر داد:
به گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اردبیل، سیدکریم عبادی اظهار کرد: ما در سه ماهه امسال موفق به ارزیابی و سنجش عملکرد سالانه دستگاههای اجرایی استان براساس شاخصهای عمومی و اختصاصی از طریق سامانه نظام مدیریت عملکرد دولت شدیم.
وی از فعالسازی کارگروه توسعه مدیریت دستگاههای اجرایی و حضور فعال نمایندگان معاونت در جلسات این کارگروه و نظارت بر عملکرد دستگاهها خبر داد و خاطرنشان کرد: پیگیری، شناسایی، احصا و واگذاری فعالیتهای تصدیگری دستگاههای اجرایی به بخش غیردولتی و سایر فعالان توسعه به انجام رسیده است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اردبیل گفت: بررسی و آسیبشناسی اجرای برنامه نقشه راه اصلاح نظام اداری و سایر برنامههای ابلاغی در استان و ارائه نظرات و پیشنهادات به مراجع مرتبط استانی و ملی با پیگیریهای مستمر به انجام رسیده است.
عبادی راهبری و نظارت بر اجرای برنامههای تحول اداری و نقشه راه اصلاح نظام اداری را یادآور شد و بیان کرد: این برنامه شامل مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، ارائه خدمات در فضای رقابتی، فناوریهای مدیریتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، توسعه فرهنگ سازمانی و نظارت و ارزیابی در سطح استان است.
وی ادامه داد: انجام وظایف دبیرخانهای شورای راهبری توسعه مدیریت استان و تعامل با دبیرخانه شورای برنامهریزی و توسعه استان به همراه نظارت برای اجرای تشکیلات مصوب دستگاههای اجرایی اردبیل و بررسی و تائید تغییرات و اصلاحات تشکیلاتی دستگاههای اجرایی استان مدنظر است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اردبیل از جمعآوری و تهیه گزارش اطلاعات مربوط به تشکیلات و ساختار دستگاههای اجرایی استان خبر داد و تصریح کرد: راهبری و نظارت بر اجرای برنامههای توسعهای منابع انسانی در دستگاههای اجرایی استان به انجام رسیده است.
عبادی گفت: ما نسبت به جمعآوری و تهیه گزارش آمار نیروی انسانی دستگاههای اجرایی استان براساس مولفههای مهم برنامهریزی نیروی انسانی و همچنین نظارت بر فرآیند جذب نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی اقدام کردیم.
وی ادامه داد: بررسی و تائید فرآیند جذب پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی از طریق سامانه کارمند ایران و همچنین نظارت بر اجرای برنامههای مربوط به آموزش، توسعه، توانمندسازی و ارتقای کیفی کارکنان و ارزیابی عملکرد آنان در دستگاههای اجرایی به شایستگی به انجام رسیده است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اردبیل به فعالیت کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمانهای اداری در استان و بررسی و تغییر اطلاعات فرم 6 موافقتنامه دستگاههای اجرایی استان اشاره و اظهار کرد: ساماندهی و مدیریت کاربران سامانه کارمند ایران با جدیت دنبال میشود.
عبادی راهبری و نظارت بر سایر برنامههای ابلاغی را از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی یادآور شد و خاطرنشان کرد: جمعبندی و تهیه و تدوین مجموعه گزارشها در قالب کتابها، کتاب مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی و کتاب گزارش جامع ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی و وضعیت نیروی انسانی در این دستگاهها شاهدیم.